اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۰۳۱۵

قهرمانان ما بزرگ هستند و با شکست چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌شود

قهرمانان ما بزرگ هستند و با شکست چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌شود
دارنده نشان طلای لیگ جهانی کاراته‌وان فرانسه گفت: پس از شکست دادن «آراگا» همه ملی‌پوشان و کادر فنی گفتند که گویا ذبیح‌الله دوباره متولد شده است.
۱۲:۴۵ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگویی در واکنش به این سؤال که نتایج تیم ملی در نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان از نظر شما به چه صورت بود، گفت: خدا را شاکرم در نخستین مرحله مسابقات لیگ جهانی در سال ۲۰۱۸ تیم ملی کاراته توانست نتایج خوبی را کسب کند ما در بخش مردان دو مدال طلا و سه برنز کسب کردیم. ان‌شاءالله این روند در مسابقات بعدی هم ادامه داشته باشد هرچند که چند نفر از بچه‌های ما از روی بدشانسی نتوانستند مدال کسب کنند. به هر حال چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی‌شود چرا که آنها قهرمانان بزرگی هستند و در دنیای کاراته شناخته شده هستند. امیدوارم در مسابقات بعدی کل تیم ما با مدال به کشورمان بازگردند. چرا که بچه‌های تیم ملی کاراته لیاقت سکونشینی را دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا سطح فنی این دوره از رقابت‌ها نسبت به دوره‌های گذشته بالا بوده است، گفت: بله. سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود. بهترین‌های دنیا در پاریس حضور داشتند. خیلی از کاراته‌کاهای بزرگ دنیا در فرانسه شکست خوردند این موضوع نشان می‌دهد سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود من هم خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این دوره از رقابت‌ها مدال طلا کسب کنم.

کاپیتان تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه حریفان سرسختی در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند، گفت: برای رسیدن به مدال طلا حریفان سرسخت و عنوان‌داری را شکست دادم با شکست آراگا نماینده ژاپن شیرینی این مدال بیشتر بود. سال‌ها او حریف دیرینه من بود و خوشحالم که امسال در دو رویداد توانستم مقابل او برنده میدان باشم امیدوارم به لطف خدا این روند ادامه داشته باشد تا باز هم بتوانم برای کشورم مدال‌های خوش‌رنگی کسب کنم.

پورشیب در پاسخ به این سؤال که آیا آراگا از نظر فنی ضعیف شده یا اینکه کاپیتان تیم ملی نسبت به گذشته باتجربه شده که توانسته او را شکست دهد، گفت: نمی‌دانم شاید او ضعیف شده و شاید هم من قوی شده‌ام.( با خنده) اما زمانی که در لهستان و پاریس او را شکست دادم همه بچه‌ها و کادر فنی مدعی شدند و گفتند که گویا ذبیح‌الله دوباره متولد شده است.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در یک مسابقه راهی مجارستان می‌شود، گفت: من با هماهنگی کادر فنی به ایران بازنگشتم و از پاریس راهی مجارستان شدم و هفته آینده به ایران بازخواهم گذشت یک مسابقه‌ای در مجارستان برگزار می‌شود آنها من را برای حضور در این مسابقه به این کشور دعوت کرده‌‌اند.

پورشیب در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم یک تیم بسیار خوبی را داریم یعنی هم کادر فنی خوب و هم بازیکنان خوبی در کنار یکدیگر حضور دارند از فدراسیون به خاطر حمایت‌هایی که انجام داده تشکر می‌کنم امیدوارم سالیان سال بتوانیم در سطح اول کاراته دنیا حضور داشته باشیم و امیدوارم فدراسیون این حمایت‌ها را ادامه دهد تا کادر فنی خوبی که داریم روی بچه‌ها نظارت داشته باشد تا شاهد نتایج بهتری باشیم. در حال حاضر تیم ما از همه لحاظ خوب است همه بچه‌ها با کادر فنی یک‌دل و یک‌دست شده‌اند امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین